Spring til indhold

Vejrum

Foreningsliv, aktiviteter, landsby.

Ekstraordinær generalforsamling i VBG

Vejrum Borger og Gymnastikforening indkalder til ekstraordinær generalforsamling torsdag den 22. marts kl. 19.30 i Vejrum fritidscenter.

Dagsorden:

4. Indkomne forslag

Der er på ordinær generalforsamling stillet forslag om vedtægtsændring, således bestyrelsen frem ad rettet bliver selvkonstituerende:

§ 13

Foreningen ledes af en bestyrelse på 7 medlemmer, der består af formand, kasser og sekretær samt 4 udvalgsformænd. Bestyrelsesmedlemmer vælges for en 2 årig periode og der afgår henholdsvis 3 og 4 medlemmer ad gangen. Bestyrelsen er selvkonstituerende med formand, kasser, sekretær og udvalgsformænd. Udvalgsformænd beslutter, i samråd med den øvrige bestyrelse, antallet af medlemmer i de enkelte udvalg.

Generalforsamlingen vælger hvert år 2 suppleanter, for et år ad gangen. Ved indtrædelse i bestyrelsen sidder suppleanten frem til næste generalforsamling.

Der vælges 2 revisorer for en 2 års periode. Hvert år afgår en af revisorerne, første gang ved lodtrækning. Der vælges 1 revisor suppleant.

5. Valg af formand

6. Valg til bestyrelsen

7. Valg af suppleanter

8. Valg af revisor og revisorsuppleanter